وبلاگ مجتمع مسکونی اقاقیا

واقع در موزیرج بابل

وبلاگ مجتمع مسکونی اقاقیا

واقع در موزیرج بابل

درد دل هیئت مدیره با ساکنین

بسم الله الرحمن الرحیم 

سپاس خداوندی را که هرآنچه عطا کرده از روی رحمت است و آنچه دریغ داشته از روی حکمت.  

دوستان، عزیزان و ساکنین محترم مجتمع، امروز قصد دارم تا در خصوص اتفاقات اخیر در مجتمع با شما درد و دلی داشته باشم. همانطور که قبلا هم در آن بولتنی که چاپ شد و در اختیارتان قرار گرفت عرض کردم و نیز در همین وبلاگ نیز درج شد، دوستانی که داوطلبانه بار محنت این مجتمع را به عهده گرفتند و هیچ گونه عجر و پاداشی را طلب نکردند و دلایل آن را نیز به روشنی گفته بودم، امروز آماج حملات، تهمتها، ناسزاها و کوتاه بینی‌های برخی از ساکنین قرار گرفته و متاسفانه شاهد بودیم که عده‌ای از دوستان ما در مجتمع از روی نا آگاهی و کوتاه فکری، از غفلت و سادگی دیگران سو استفاده کرده و ایشان را علیه زحمت کشان هیئت مدیره غضب ناک کردند و تبلیغات گسترده سوئی علیه ایشان به راه انداختند. عزیزانی که در راه رساندن مجتمع به مدارج متعالی و محلی مناسب و امن برای زندگی و آسایش شما سختیها و مصائب بسیاری را دچار شدند. خداوند نگذرد از کسانی که مسبب این امر بوده و کسانی که ندیده و نشیده قضاوت کرده و آخرت خود را سیاه کردند. 

فرزندی که بدون اراده خویش وارد زندگی و دامان خانواده می‌شود، باید به والدین خود احترام گذاشته و سخن ایشان را پذیرا باشد، حال چگونه است شما که با اراده خود این عزیزان را به عنوان والدین مجتمع انتخاب کردید اینگونه با ایشان رفتار می‌کنید؟ مگر در قبال این همه زحمت و بی خوابی و سختیهای شبانه روزی چیزی به ایشان داده‌اید که اینگونه ناروا به ایشان می‌زنید و از ایشان حق و حقوق طلب می‌کنید؟ در کدامین کشور و مملکتی چنین رفتار رسم است که شما می‌کنید؟ 

مگر غیر از این‌ها اگر کسان دیگری بودند یا خود شما این مسئولیت را می‌پذیرفتید (که اگر می‌توانستید حتما می‌پذیرفتید) بهتر از وضع موجود عمل می‌کردید؟ تعهد این عزیزان این بود که برای بهبود وضعیت و پیشبرد اهداف عموم تلاش کنند که انصافا کردند و خیلی بیشتر از وظیفه هم کردند. تنها تعهد شما این بود که مبالغ شارژ و دیگر هزینه‌های  مربوطه را در زمان خود پرداخت کنید و هنگام فراخوان برای مجمع عمومی، به دعوت هیئت مدیره احترام گذاشته و شرکت کنید. انصافا خود قضاوت کنید چه کسی به تعهد خود درست عمل کرد؟ شما یا عزیزان مسئول در هیئت مدیره.(چه پرداخت نکردن حق شارژ، چه  عدم حضور در فراخوان ها و مجامع عمومی هردو از مصادیق عدم همکاری و مشارکت عمومی می‌باشد) چگونه انتظار دارید هزینه‌های جاری و مصرفی مجتمع که مصرف کننده آن شما بودید، بدون پرداخت حق شارژ رفع شود؟ و دیگر مسائل که نیاز به همکاری و همیاری مشترک همه دارد، بدون مشارکت عمومی حل و فصل شود.  

از شما عاجزانه تقاضا دارم در مورد این مسائل و اتفاقات و وقایع اخیر بیشتر تامل کنید و رفتاری کنید که خود و دیگران مستحق آن باشید و باشند.